Με τη διαδικασία του επείγοντος έχει κατατεθεί και θα συζητηθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο του υφυπουργείου Αθλητισμού "Επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της βίας στον αθλητισμό και άλλες διατάξεις". Το νομοσχέδιο θα συζητηθεί αρχικά στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής στις 27-28 και 30 Απριλίου και στη συνέχεια, στις 4-5 Μαΐου, στην Ολομέλεια, οπότε θα τεθεί προς ψήφιση.
Τη στιγμή που ο υφυπουργός Αθλητισμού Στάυρος Κοντονής έχει προγραμματισμένη συνάντηση με την ΟΥΕΦΑ και τη ΦΙΦΑ μέχρι τέλος Απριλίου, προκειμένου να καταθέσουν τις απόψεις τους για τη βελτίωση των συνθηκών του ελληνικού ποδοσφαίρου, χθες έφθασε στα γραφεία της ΕΠΟ κοινή επιστολή των διεθνών φορέων του ποδοσφαίρου με την οποία εκφράζεται η διαφωνία τους στο υπό ψήφιση νομοσχέδιο και απειλούν με κυρώσεις. Στην επιστολή, μεταξύ άλλων, αναφέρεται:
"Δεδομένων των συνθηκών, διά της παρούσης σάς πληροφορούμε ότι σε περίπτωση που το νομοσχέδιο υιοθετηθεί όπως προτείνεται, δεν μας μένει καμία άλλη επιλογή παρά να παραπέμψουμε την υπόθεση στα οικεία όργανα της ΦΙΦΑ και της ΟΥΕΦΑ για άμεσες κυρώσεις, συμπεριλαμβανομένου του αποκλεισμού της Ελληνικής Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας".
* Η ΠΑΕ Ολυμπιακός απέστειλε χθες ανοιχτή επιστολή προς όλα τα μέλη του ελληνικού Κοινοβουλίου σχετικά με τους κινδύνους που υπάρχουν αν ψηφιστεί το νομοσχέδιο. Στην επιστολή, ο συντάκτης της οποίας είναι ο γ' αντιπρόεδρος και νομικός σύμβουλος της ΠΑΕ Θεόδωρος Γιαννίκος, ο Ολυμπιακός επικεντρώνει τις διαφωνίες του με το νομοσχέδιο σε οκτώ σημεία, με κυριότερο αυτό της απαγόρευσης της συμμετοχής σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις αλλά και της κατάργησης του αυτοδιοίκητου.