Live τώρα    
ΠΑΟΚ - ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ / ΠΑΟΚ: "Ντοπέ" ο Γιακουμής
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΠΑΟΚ - ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ / ΠΑΟΚ: "Ντοπέ" ο Γιακουμής

Ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ Αστέριος Γιακουμής βρέθηκε "θετικός" σε έλεγχο ντόπινγκ που έγινε μετά το τέλος του αγώνα με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο και κλήθηκε σε απολογία από την Πειθαρχική Επιτροπή της Σούπερ Λιγκ. Αναλυτικά η ανακοίνωση αναφέρει:

"Καλείσθε ενώπιόν μας την 23.4.2015, ημέρα Πέμπτη και ώρα 13.00 και συντέμνοντας την προθεσμία κλητεύσεως στις είκοσι τέσσερις (24) ώρες κατ' άρθρο 9 του Δικονομικού Κανονισμού Λειτουργίας Πειθαρχικών Επιτροπών προς απολογία, διότι σε έλεγχο ντόπινγκ (λήψη δειγμάτων ούρων) που σας έγινε στις 8.3.2015 κατά τη διάρκεια του αγώνα πρωταθλήματος ποδοσφαίρου Σούπερ Λίγκα μεταξύ των ομάδων Παναθηναίκός - ΠΑΟΚ, από την εργαστηριακή ανάλυση προέκυψε αντικανονικό αναλυτικό αποτέλεσμα για το Α' δείγμα, στο οποίο ανιχνεύθηκε η ουσία μεθυλεξαναμίνη (methylhexaneamine).

Η παρουσία της προαναφερόμενης απαγορευμένης ουσίας επιβεβαιώθηκε κατόπιν ανάλυσης και του Β' δείγματός σας".

Η μεθυλεξαναμίνη είναι διεγερτική ουσία, που μπήκε στην απαγορευμένη λίστα της WADA από το 2010. Ο Γιακουμής δεν είχε αγωνιστεί στο συγκεκριμένο παιχνίδι (είχε νικήσει με 4-3 ο Παναθηναϊκός).

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0