Live τώρα    
Βόλεϊ Γυναικών: Εύκολα το 1-0 ο Ολυμπιακός
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Βόλεϊ Γυναικών: Εύκολα το 1-0 ο Ολυμπιακός

Ο Ολυμπιακός ήταν ανώτερος στον πρώτο τελικό βόλεϊ για την ανάδειξη του πρωταθλητή της Α1 γυναικών και επικράτησε του Παναθηναϊκού με 3-0 σετ στο «Μ. Μερκούρη» στου Ρέντη.

Ο γηπεδούχος, με κορυφαία την Αλίκη Κωνσταντινίδου, πήρε το πρώτο σετ με 25-17. Στο δεύτερο σετ "μίλησαν" η Ιβάνα Μπραμπόροβα και η Κατερίνα Γιώτα, ο Παναθηναϊκός δεν έβρισκε λύσεις και οι "ερυθρόλευκες" επικράτησαν με 25-19. Στο τρίτο σετ ο Παναθηναϊκός βρήκε επιθετικές λύσεις με τη Χρήστου, αλλά ο Ολυμπιακός, με εξαιρετική τη Γιώτα, ήταν ψύχραιμος προς το τέλος του σετ κι έκανε το 3-0 στα σετ με 25-21. Ο δεύτερος τελικός μεταξύ των δύο ομάδων θα διεξαχθεί την Παρασκευή (24.4, 6.00 μ.μ.) στο κλειστό της Κυψέλης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0