Από το μίτινγκ του Πανεπιστημίου του Σαν Αντόνιο θα ξεκινήσει σήμερα τη σεζόν στον ανοιχτό στίβο η Κατερίνα Στεφανίδη. Η δευτεραθλήτρια Ευρώπης του επί κοντώ στον κλειστό στίβο ετοιμάζεται για μία εξίσου πετυχημένη περίοδο στον ανοιχτό στίβο με απώτερο στόχο το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα του Πεκίνου τον Αύγουστο.
Η 25χρονη Ελληνίδα πρωταθλήτρια, που ζει μόνιμα στις ΗΠΑ και γυμνάζεται με τον "χρυσό" ολυμπιονίκη του Σίδνεϊ Νικ Χάισονγκ, έχει προγραμματίσει να κάνει άλλους δύο αγώνες την ερχόμενη εβδομάδα. Στη συνέχεια, όπως και η Νικόλ Κυριακοπούλου, θα αγωνιστεί σε όσα περισσότερα Ντάιαμοντ Λιγκ της ΙΑΑΦ, αρχής γενομένης από τη Σαγκάη στις 17 Μαΐου.