Στην άσκηση πειθαρχικής δίωξης εναντίον του προπονητή του Ολυμπιακού Βίτορ Περέιρα και του ποδοσφαιριστή των "ερυθρόλευκων" Παϊτίμ Κασάμι προχώρησε ο ποδοσφαιρικός εισαγγελέας Κωνσταντίνος Πετρόπουλος. Αιτία της δίωξης είναι ο τρόπος αντίδρασής τους μετά το γκολ του Ολυμπιακού επί της ΑΕΚ στο Κύπελλο Ελλάδας, που ξεπερνούσε τα όρια του πανηγυρισμού.
Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση από την ΕΠΟ, "ο κ. Κωνσταντίνος Πετρόπουλος άσκησε πειθαρχική δίωξη σε βάρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, του προπονητή της De Oliveira Pereira Vitor Manuel και του ποδοσφαιριστή Kasami Pajtim για πράξη που προβλέπεται και τιμωρείται πειθαρχικώς από τις διατάξεις των άρθρων 14 παρ. 2 και 3 και 26 παρ. 1-4 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει από 6-6-2014 (αγώνας Κυπέλλου Ελλάδας, ΑΕΚ-Ολυμπιακός της 11/3/2015)".