Εντυπωσιακή εμφάνιση έκανε ο Όμιλος Ξιφασκίας Φλώρινας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Νέων στο ξίφος μονομαχίας, που έγινε στα Χανιά. Ο ακριτικός σύλλογος, δεύτερος τα τελευταία χρόνια στη συνολική βαθμολογία (και στα τρία όπλα) πίσω από τον Πανελλήνιο Γ.Σ., κατέκτησε και τέσσερα χρυσά μετάλλια της διοργάνωσης.
Στους Νέους πρώτευσε ο Νίκος Τσώκας και στις Νέες η Γεωργία Αθανασίου. Τα αργυρά μετάλλια κατέκτησαν ο Γιάννης Καραπιδάκης (Αθλητική Λέσχη Μεσσαράς) στους Νέους και η Πέρσα Πανταζίδη (ΠΓΣ) στις Νέες. Αντίστοιχα την τρίτη θέση μοιράστηκαν οι Στέργιος Τσώκας (ΟΞΙΦ) - Δημήτρης Χαντζόπουλος (Οδυσσέας Χαλανδρίου) και Νικολέτα Χατζησαράντου (Μακεδονική Λέσχη) - Μυρτώ Σταρατζή (Οδυσσέας Χαλανδρίου).
Στα ομαδικά, τόσο στους Νέους όσο και στις Νέες, έγιναν αγώνες "θρίλερ", αφού κι οι δύο τελικοί κρίθηκαν "στον πόντο". Στους Νέους ο ΟΞΙ Φλώρινας (Ζαχαρόπουλος, Ν. Τσώκας, Στ. Τσώκας, Κωνσταντινίδης) επιβλήθηκε του Οδυσσέα Χαλανδρίου (Μέκρας, Φιλιππούσης, Χατζόπουλος, Κούδας), 40-39. Την τρίτη θέση πήρε η Α.Λ. Μεσσαράς (Πατσιανωτάκης, Φουστανάκης, Τσακιράκης, Γουρλεμάκης).
Στις Νέες οι Κεβρεκίδου, Μοσχοπούλου, Αθανασίου, Καλυβιάνου του ΟΞΙ Φλώρινας επικράτησαν με 44-43 και πάλι του Οδυσσέα Χαλανδρίου (Μαντζάνα, Σταραντζή, Παναγιωτακοπούλου). Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η 'Ιριδα (Ροδοπούλου, Νικολοπούλου, Χαντζή).