Το ασημένιο μετάλλιο κατέκτησε ο Λευτέρης Πετρούνιας στους κρίκους, στο Παγκόσμιο Κύπελλο ενόργανης γυμναστικής του Κότμπους, όπου οι Έλληνες αθλητές έκαναν την πρώτη τους φετινή εμφάνιση, αλλά και τη μοναδική πριν από το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Μονπελιέ (15-19 Απριλίου). Ο Πετρούνιας συγκέντρωσε 15,550 β., πίσω από τον Βραζιλιάνο κάτοχο του Ολυμπιακού τίτλου Αρτούρ Ναμπαρέτε Ζανέτι (15,625 β.), ενώ την τριάδα συμπλήρωσε ο Τούρκος Ιμπραΐμ Τσολάκ (15,400 β.).
Ο Λευτέρης Κοσμίδης κατέλαβε την 5η θέση στον τελικό του εδάφους με 14,250 β., αφού αγωνίστηκε με δεμένο τον δεξιό αστράγαλο. Στο άλμα γυναικών, η Αργυρώ Αφράτη κατετάγη 7η με 13,625 β., μένοντας μόλις 0,075 β. μακριά από την 4η θέση. Τέλος, την 7η θέση πήρε και η Βάλια Πλυτά στους ασύμμετρους ζυγούς, όπου είχε πτώση και περιορίστηκε στους 12,600 β.