Η ΠΑΕ ΑΕΚ με μακροσκελή ανακοίνωσή της ευχαριστεί τους 65.000 των φιλάθλων της που βρέθηκαν προχθές στο ΟΑΚΑ, ζητάει την τήρηση των κανονισμών και επισημαίνει:
"Τους οφείλουμε όμως και μια συγγνώμη για λογαριασμό των τριάντα αχαρακτήριστων ανεγκέφαλων που μετά από τις χειρονομίες - προκλήσεις του 'κυρίου' Περέιρα και του 'κυρίου' Κασάμι, αντέδρασαν με αυτό τον τρόπο, ζημιώνοντας την ομάδα, αμαυρώνοντας μια εικόνα που κάθε πραγματικό ποδοσφαιρικό γήπεδο θα ζήλευε και τους υποσχόμαστε ότι θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να τους απομονώσουμε. Για το ποδόσφαιρο που λατρεύουμε, το ποδόσφαιρο του ήθους του προπονητή μας Τραϊανού Δέλλα. Δεν γυρνάμε με τίποτα πίσω στο μαύρο παρελθόν. Μπροστά μας υπάρχει μόνο ένα λαμπρό μέλλον.
Άλλοθι με όλα όσα συμβαίνουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο θα μπορούσαμε να αναζητήσουμε πολλά. Οι φθηνές δικαιολογίες, όμως, δεν ταιριάζουν σε μια μεγάλη ομάδα. Η ΑΕΚ επιζητεί την εφαρμογή των κανονισμών. Θα υπερασπιστούμε το όνομα του συλλόγου και δεν θα κρυφτούμε πουθενά. Θα τραβήξουμε τον δύσκολο δρόμο για την επιστροφή αποδεχόμενοι την οποιαδήποτε τιμωρία και θα εντείνουμε τις προσπάθειές μας για την εξυγίανση του ελληνικού ποδοσφαίρου απευθυνόμενοι στους πολλούς και όχι στους λίγους. Η ΑΕΚ επιζητεί την εφαρμογή των κανονισμών αποδεχόμενη με σθένος να είναι η πρώτη. Και όταν την πληρώσουν τα θύματα και θα έχουν μείνει ικανοποιημένοι αυτοί που 'πρέπει', έχουμε την απαίτηση το μαχαίρι να φτάσει κάποια στιγμή μέχρι τους θύτες".
* Βάσει του ΚΑΠ και συγκεκριμένα του άρθρου 42/2 η εισβολή οπαδών επιφέρει στην υπαίτια ομάδα αφαίρεση τριών βαθμών από την τρέχουσα σεζόν. Ακόμη προβλέπεται και τιμωρία της έδρας από δύο έως τέσσερις αγωνιστικές. Η ΑΕΚ φαίνεται πως θα αποφύγει την τιμωρία της αφαίρεσης δύο βαθμών από την επόμενη σεζόν, καθώς επρόκειτο για αγώνα Κυπέλλου και όχι Πρωταθλήματος.