Το Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο στο ΟΑΚΑ θα κινείται τους επόμενους μήνες σε ρυθμούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το οποίο ανατέθηκε στην Ελληνική Ομοσπονδία Ποδηλασίας (ΕΟΠ). Συγκεκριμένα, στο συνέδριο της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Ποδηλασίας (UEC), που έγινε στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, αποφασίστηκε ομόφωνα να δοθεί η διοργάνωση Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδηλασίας Πίστας για τις ηλικίες κάτω των 23 ετών, δηλαδή Νέων Ανδρών, Νέων Γυναικών, Εφήβων και Νεανίδων, στην Ελλάδα από τις 14 έως τις 19 Ιουλίου 2015.
Στο συνέδριο της UEC υπήρξε η ρητή διαβεβαίωση στην ελληνική αποστολή ότι θα καλύψει το μεγαλύτερο μέρος των εξόδων της διοργάνωσης, γεγονός πολύ σημαντικό λόγω της δυσμενούς οικονομικής συγκυρίας στη χώρα μας. Επίσης, υπήρξε δέσμευση ότι η UEC θα αναλάβει το κόστος των απαραίτητων επισκευών του Ολυμπιακού Ποδηλατοδρομίου στον αγωνιστικό χώρο και στα ηλεκτρονικά του όργανα.