Μετά το τέλος του χθεσινού αγώνα, από το υφυπουργείο Αθλητισμού ανακοινώθηκε πως και η προσεχής αγωνιστική της Σούπερ Λιγκ θα διεξαχθεί κεκλεισμένων των θυρών. Σήμερα θα υπάρξει σχετική εγκύκλιος.
* Ο διαιτητής της αναμέτρησης ΑΕΚ - Ολυμπιακού στο φύλλο αγώνα αναφέρει ότι διέκοψε το ματς λόγω εισβολής φιλάθλων στον αγωνιστικό χώρο, ενώ σημειώνει ότι τραυματίστηκαν και δύο αστυνομικοί.