Ο "ισχυρός άνδρας" της ΑΕΚ, Δημήτρης Μελισσανίδης, μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε:
"Ελπίζω η τηλεόραση να δείξει. Έτσι όπως εξελίχθηκε το ποδόσφαιρο, δεν μπορούμε να πάμε μπροστά. Πιστεύω η Πολιτεία έχει διάθεση να αλλάξει το ποδόσφαιρο. Στον κόσμο ένα μεγάλο ευχαριστώ. Είδατε τον παλμό. Ήρθαν από όλη την Ελλάδα. Πρέπει όλοι να προσπαθήσουμε να φτιάξουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο. Με Καλογερόπουλους, Γκιρτζίκηδες και Ζωγράφους δεν μπορούμε να φτιάξουμε το ελληνικό ποδόσφαιρο".