"Λυπούμαστε που ο Δήμος Πατρέων, στην προσπάθειά του να κάνει μικροπολιτική έναντι της νέας κυβέρνησης, συμπλέει με την υποκρισία και τον στρουθοκαμηλισμό της διοίκησης του ΠΕΑΚ που έχει διοριστεί από τη συγκυβέρνηση Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ που ο λαός μας καταδίκασε στις πρόσφατες εκλογές" αναφέρει η ανακοίνωση της Αθλητικής Επιτροπής της Νομαρχιακής Επιτροπής Αχαΐας του ΣΥΡΙΖΑ σχετικά με την απόφαση του Δήμου Πατρέων για το κλείσιμο του βοηθητικού κλειστού γηπέδου και συνεχίζει:
"Έχουμε τονίσει έγκαιρα και με πλήρη συναίσθηση ότι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η 'αυθαίρετη' κατασκευή του κλειστού γηπέδου πλάι στο κλειστό 'Δ. Τόφαλος' είναι γνωστά στις μέχρι τώρα διοικήσεις και στις μέχρι τώρα αθλητικές ηγεσίες εδώ και περίπου δύο χρόνια. Το γιατί προκλήθηκε τώρα έλεγχος από την πολεοδομία Πάτρας και το συνακόλουθο πρωτόκολλο επικινδυνότητας είναι ευκόλως κατανοητό από όλους μας και ιδίως από τα αθλητικά σωματεία της περιοχής που χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη εγκατάσταση.
Αλήθεια, γιατί δεν ευαισθητοποιήθηκε κανείς μέχρι σήμερα, εδώ και δύο χρόνια, από τα πρωτόκολλα ακαταλληλότητας του γηπέδου από την αρμόδια επιτροπή της Αποκεντρωμένης Διοίκησης που έχει και την ευθύνη της αδειοδότησης των αθλητικών εγκαταστάσεων; Αλήθεια, γιατί μέχρι σήμερα, μέχρι τις εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, και η σημερινή διοίκηση έκρυβε επιμελώς το πρόβλημα του γηπέδου, που εγκυμονεί κινδύνους για την ακεραιότητα των εκεί αθλουμένων; Γιατί τόση αδιαφορία, που μετά τις εκλογές, μεταλλάχτηκε σε όψιμο 'ενδιαφέρον'; Καλό θα είναι να πάψουν να στρουθοκαμηλίζουν και οι μνημονιακοί εγκάθετοι, αλλά και οι αβανταδόροι τους".