Ο υφυπουργός Αθλητισμού Σταύρος Κοντονής επιβεβαίωσε χθες ότι θα υπάρξει σύντομα νέος αθλητικός νόμος: "Άμεσα θα λάβουμε μέτρα με σχέδιο νόμου που θα καταθέσουμε προσεχώς στη Βουλή, γιατί ο αθλητικός νόμος, όπως τον εξαγγείλαμε απαιτεί χρόνο, λύνει μόνιμα προβλήματα όλων των αθλημάτων και όλων των ομοσπονδιών. Εδώ, όμως, θα επέμβουμε διορθωτικά σε παραλείψεις και κενά που υπάρχουν της κείμενης νομοθεσίας, για να πάρει το κράτος την ευθύνη που του αναλογεί όσον αφορά την τήρηση της τάξης και την επιβολή προστίμων σε αυτούς που ασχημονούν στους αγωνιστικούς χώρους".
Για το τι θα γίνει μετά το "κεκλεισμένων των θυρών" αυτής της αγωνιστικής, ο Στ. Κοντονής επισήμανε: "Θα εξετάσουμε αν αυτό το μέτρο εφαρμοστεί και την επόμενη αγωνιστική. Αυτός είναι ο ορίζοντας της κυβέρνησης και πιστεύω ότι μέχρις εκείνου του σημείου θα έχουν δρομολογηθεί και εξελίξεις. Αναμένω την οδηγία που θα δώσει η ΕΠΟ στους διαιτητές για την αυστηροποίηση του πλαισίου διεξαγωγής των αγώνων. Υπάρχουν και άλλα ζητήματα για τα οποία δεν υπάρχει συμφωνία και θα έχουμε νεότερη διαβούλευση, αλλά η ζωή προχωράει μέσα από τον διάλογο".