Στο πρόσωπο του Αντώνη Νικοπολίδη βρέθηκε το "εξιλαστήριο θύμα" για τις κακές εμφανίσεις του Ολυμπιακού το τελευταίο διάστημα και τον αποκλεισμό από το Γιουρόπα Λιγκ. Μετά από 11 χρόνια συνεργασίας με τους "ερυθρόλευκους", είτε ως ποδοσφαιριστής είτε ως μέλος του τεχνικού τιμ, ο άλλοτε αρχηγός του Ολυμπιακού αποτελεί παρελθόν από την ομάδα του Πειραιά.
"Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει την κοινή συναινέσει λύση της συνεργασίας της με τον Αντώνη Νικοπολίδη. Ο Αντώνης Νικοπολίδης θα είναι πάντα ένα επίλεκτο μέλος της ερυθρόλευκης οικογένειας" ανεφέρει η σχετική ανακοίνωση, με τις πληροφορίες να συγκλίνουν ότι πρόκειται για απόφαση του πρώτου προπονητή, Βίτορ Περέιρα, που το τελευταίο διάστημα δεν υπολόγιζε ως συνεργάτη τον Νικοπολίδη και δεν ρωτούσε καν τη γνώμη του στα θέματα της ομάδας.
Ο πρώην προπονητής του Ολυμπιακού, Μίτσελ, με ανάρτηση στο twitter, σχολίασε: "Ο Αντώνης Νικοπολίδης φεύγει από τον Ολυμπιακό. Παράδειγμα για πολλούς, που συνεχίζουν και σέβονται λιγότερο τον σύλλογο. Ευχαριστώ, Αντώνη."