Live τώρα    
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ / Ολυμπιακός: Πρόστιμο μισού εκατομμυρίου ευρώ στους παίκτες!
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ / Ολυμπιακός: Πρόστιμο μισού εκατομμυρίου ευρώ στους παίκτες!

"Άστραψε και βρόντηξε" ο Βαγγέλης Μαρινάκης...

Ο πρόεδρος της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Βαγγέλης Μαρινάκης, επισκέφθηκε χθες το προπονητικό κέντρο στου Ρέντη, μίλησε στους παίκτες και το προπονητικό τιμ σε αυστηρό τόνο και τιμώρησε τους παίκτες με συνολικό πρόστιμο 500.000 ευρώ για τις κακές τους εμφανίσεις με Ντνίπρο στο Κίεβο και ΑΕΚ στο Κύπελλο. Πρόκειται για ένα πρόστιμο "μαμούθ", που αποτελεί την πιο βαριά χρηματική τιμωρία της δικής του διοικητικής περιόδου στην ομάδα.

Μεταξύ άλλων ο κ. Μαρινάκης είπε: "Μπορείτε να φανταστείτε πώς αισθάνομαι κι εγώ μετά τα τελευταία αποτελέσματα και σαν οπαδός της ομάδας, αλλά και σαν άνθρωπος που διατηρώ ψηλά το μπάτζετ της ομάδας σε δύσκολες εποχές για την Ελλάδα, όταν σας βλέπω να μην μπορείτε να κερδίσετε ομάδες που έχουν το 1/5 και το 1/6 του προϋπολογισμού του Ολυμπιακού. Όποιος έχει πρόβλημα ή δεν του αρέσει εδώ, να έχει τα κότσια και να σηκωθεί να φύγει, και αυτό ισχύει για όλους. Ο Ολυμπιακός δεν θα επιτρέψω να γίνει για κανέναν ένα προσωρινό σκαλοπάτι. Στο τέλος της χρονιάς ξέρω τι πρέπει να κάνω για να διορθώσω και τα λάθη που έγιναν".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0