Λίγη ώρα πριν ο υφυπουργός Πολιτισμού, Σταύρος Κοντονής, συναντηθεί με τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα με θέμα συζήτησης τη διακοπή των επαγγελματικών πρωταθλημάτων με τελικό στόχο την καταπολέμηση της αθλητικής βίας, είχαμε νέο κρούσμα βίας στο ποδόσφαιρο, αυτή τη φορά στη Φούτμπολ Λιγκ και στον αγώνα ανάμεσα στη Λαμία και την Αναγέννηση Καρδίτσας!
Περίπου μισή ώρα πριν από την έναρξη της αναμέτρησης οπαδοί των δύο ομάδων ήρθαν στα χέρια και το... ξύλο έπεφτε βροχή για αρκετή ώρα, ενώ ενεπλάκησαν και οι αστυνομικές δυνάμεις. Οι "εμπόλεμες παρατάξεις" έκαναν... ανακωχή πέντε λεπτά πριν από την έναρξη του αγώνα και δεν υπήρξε συνέχεια...