Εργοτέλης και Βέροια απολογήθηκαν χθες ενώπιον της πειθαρχικής επιτροπής της Σούπερ Λιγκ κατηγορούμενες για χειραγώγηση αγώνων, μετά τη δίωξη εναντίον τους, σύμφωνα με την οποία, και όπως αναφέρεται στο κατηγορητήριο, "έκατσαν να χάσουν" σε παιχνίδια με τον Ολυμπιακό και τον ΠΑΟΚ - ο Εργοτέλης για το 2-3 με τον Ολυμπιακό και η Βέροια για το 3-0 από τους "ερυθρόλευκους" και το 4-1 από τον ΠΑΟΚ.
Να σημειωθεί ότι από την εταιρεία που παρακολουθεί τον στοιχηματισμό των αγώνων και ανάλογα με την κίνησή του στέλνει τις εκθέσεις της στην ΟΥΕΦΑ, είχε αναφέρει πως οι ιδιοκτήτες του Ολυμπιακού διατηρούν φιλικές σχέσεις με αυτούς του Εργοτέλη, όπως και οι του ΠΑΟΚ με εκείνους της Βέροιας.