Αισιόδοξος πως η νέα κυβέρνηση θέλει να δώσει λύσεις στο θέμα της βίας και της διαφθοράς εμφανίστηκε ο πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός Γιάννης Αλαφούζος μετά τη συνάντηση που είχε χθες με τον υφυπουργό Αθλητισμού Σταύρο Κοντονή: "Νομίζω πως η κυβέρνηση θα συνεχίσει τον διάλογο για να βρεθεί λύση στο θέμα της βίας και της διαφάνειας. Η κυβέρνηση θα είναι άτεγκτη για να βρεθούν λύσεις. Νομίζω πως θα συζητήσει και με τις άλλες ΠΑΕ για να βρεθεί η λύση στο θέμα της βίας και της διαφάνειας".
Νωρίτερα ο Σταύρος Κοντονής είχε συνάντηση και με τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Ιάκωβο Αγγελίδη, που υποσχέθηκε πως θα γίνει το καλύτερο δυνατό για να διεξαχθεί ομαλά το προσεχές ντέρμπι με τον Ολυμπιακό. Ο κ. Αγγελίδης ζήτησε από τον υφυπουργό Αθλητισμού να γίνει το συντομότερο δυνατό νέα συνάντηση, όπου ο ΠΑΟΚ θα καταθέσει τις θέσεις του για το πώς θα καταπολεμηθεί η διαφθορά στο ποδόσφαιρο συνολικά.