"Απέναντι στις αδιέξοδες και εγκληματικές πολιτικές ΕΕ και κυβέρνησης, απέναντι στις προκλήσεις της ακροδεξιάς, απέναντι στα μπλόκα εις βάρος αθώων ανθρώπων, απέναντι στους θρασύδειλους τραμπούκους εμπρηστές, σταθήκαμε απόψε με καθαρά πρόσωπα και δυνατή φωνή, αντιφασίστες και αλληλέγγυοι δημοκρατικοί πολίτες της Χίου".
"Με αγωνιστική ενότητα προχωράμε. Η αλληλεγγύη θα νικήσει."
Η Χιακή Συμπολιτεία καταδικάζει τον εμπρησμό στην αποθήκη-όαση αλληλεγγύης
Καταδικάζουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο τον εμπρησμό στην αποθήκη-όαση αλληλεγγύης στην οδό Λετσαίνης – Ζητάμε την άμεση διερεύνηση και εύρεση των ενόχων
Η Χιακή Συμπολιτεία καταδικάζει το αποτρόπαιο εμπρηστικό χτύπημα στην αποθήκη-όαση αλληλεγγύης στην οδό Λετσαίνης στην πόλη της Χίου. Καταδικάζουμε την απόπειρα τρομοκράτησης ανθρώπων που επί χρόνια στηρίζουν έμπρακτα χιλιάδες συνανθρώπους μας, ντόπιους και «ξένους», σε προσφυγικούς καταυλισμούς, γηροκομεία, νοσοκομεία. Καταδικάζουμε την απόπειρα τρομοκράτησης στον κόσμο της αλληλεγγύης.
Καλούμε την αστυνομία και την πυροσβεστική να ερευνήσουν άμεσα, σε βάθος και αξιοποιώντας κάθε διαθέσιμο στοιχείο αυτή την εγκληματική ενέργεια.
Καλούμε κάθε ψύχραιμη φωνή, φορείς, δημοτικές παρατάξεις, συλλόγους, να καταδικάσει ανοιχτά και δημόσια τον εμπρησμό και κάθε αντίστοιχη συμπεριφορά ή προτροπή ή εγκώμιο σε τέτοιες ενέργειες.
Πρέπει ο καθένας και η καθεμιά να αναλογιστεί αν θέλει να μετατραπεί η πόλη που ζούμε σε πεδίο εγκληματικών ενεργειών από ακροδεξιά στοιχεία.
Και επειδή το χτύπημα στην αποθήκη της Λετσαίνης είναι χτύπημα σε όσους δεν υποκύπτουν στην ακροδεξιά υστερία των ημερών, απαντάμε: Δεν τρομοκρατούμαστε, δεν υποχωρούμε, θα τα φτιάξουμε ξανά, ομορφότερα και καλύτερα.
Η αλληλεγγύη θα νικήσει.