Στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΠΑΣΟΚ επανήλθε ο βουλευτής Λακωνίας Λεωνίδας Γρηγοράκος. Την σχετική επιστολή απέστειλε ο γραμματέας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ Βασίλης Κεγκέρογλου.
Μετά τις μετακινήσεις Ιλχάν και Γρηγοράκου, το ΠΑΣΟΚ έχει 17 βουλευτές, το Ποτάμι 7 και οι ανεξάρτητοι είναι 7.