Live τώρα    
Θ. Φωτίου: Οι εργαζόμενοι στις δομές θα πληρωθούν άμεσα (Video)
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Θ. Φωτίου: Οι εργαζόμενοι στις δομές θα πληρωθούν άμεσα (Video)

Όλοι οι εργαζόμενοι στις δομές θα πληρωθούν άμεσα δήλωσε η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου διευκρινίζοντας ότι σε 15 μέρες θα έχουν πληρωθεί για τους προηγούμενους 4 μήνες.

https://www.youtube.com/embed/wh0txkE8oT4

Σύμφωνα με όσα είπε στην ΕΡΤ η υπουργός το ΕΣΠΑ για τις δομές της φτώχειας έληγε 31 Σεπτεμβρίου του 2015. "Τα νέα ΕΣΠΑ έπρεπε να έχουν ξεκινήσουν από το 2014. Η προηγούμενη κυβέρνηση δεν άφησε κανένα σχεδιασμό για τα νέα ΕΣΠΑ, (σχεδιάζονται 4 χρόνια πριν). Μέσα στην φασαρία του καλοκαιριού δεν υπήρξε μέριμνα και εδώ είναι το δικό μου πρόβλημα να επεκταθεί το πρόγραμμά τους μέχρι 31/12 και να πληρωθούν οι άνθρωποι όχι από το ΕΣΠΑ αλλά από κρατικά χρήματα. Με ΠΝΠ ψηφίσαμε την επέκταση του προγράμματος ώστε όλες οι 204 δομές και 900 ανθρώπους να μπορέσουν να πληρωθούν τους επόμενους μήνες μέχρι 31.12."

Κατ. Μπρ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0