Αλληλέγγυος πάντα προς την Ελλάδα, έχοντας χαρακτηρίσει επανειλημμένα τη Μέρκελ και τον Σόιμπλε «εκβιαστές», ενάντιος στην επανένωση της Γερμανίας, θύμα πλεκτάνης των Χριστιανοδημοκρατών, που τον κατηγόρησαν για συνεργασία με τη Stasi αλλά και θύμα των "κοριών" της κρατικής ασφάλειας, η εμβληματική μορφή της γερμανικής Αριστεράς, ο Γκρέγκορ Γκίζι, αποχώρησε χτες από την προεδρία της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του Die Linke, έχοντας πετύχει έναν σημαντικό στόχο: να καταστήσει την Αριστερά κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης απέναντι στον "μεγάλο συνασπισμό" Μέρκελ - SPD.
Ο Γκίζι παρέδωσε την προεδρία στους μέχρι πρότινος αναπληρωτές του Ζάρα Βάγκενκνεχτ και Ντίτμαρ Μπαρτς, που εκλέχθηκαν με 78% και 91,6% αντίστοιχα, στη βάση ενός μοντέλου δυαρχίας.
Ο Γκρέγκορ Γκίζι αποτραβιέται από την «πρώτη γραμμή» της γερμανικής πολιτικής έπειτα από 25 χρόνια αδιάλειπτης ενεργούς παρουσίας, αλλά θα παραμείνει βουλευτής, δίνοντας έμφαση σε θέματα εξωτερικής πολιτικής. Τα τελευταία χρόνια υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής μιας νέας Ostpolitik για την ανάπτυξη μιας νέας σχέσης με τη Μόσχα. Στάθηκε πάντα αλληλέγγυος προς την Ελλάδα, παρά το γεγονός ότι το Die Linke καταψήφισε τα προγράμματα βοήθειας, με το σκεπτικό ότι τα χρήματα καταλήγουν στις τράπεζες και όχι στον ελληνικό λαό. Τη δεκαετία του ‘90 κατηγορήθηκε από βουλευτές των Χριστιανοδημοκρατών για συνεργασία με τη Stasi. Ο Γκίζι αντέκρουσε τις κατηγορίες και δικαιώθηκε, αλλά, όπως δήλωσε, δεν έχει έκτοτε πει «ούτε καλημέρα» σε εκείνους που τον κατηγόρησαν. Το 2012 αποκαλύφθηκε ότι παρακολουθούνταν από την Ομοσπονδιακή Υπηρεσία για την Προστασία του Συντάγματος, γεγονός που καταδικάστηκε από το σύνολο των συναδέλφων του.
Μια άλλη επιτυχία του, ενδεικτική της ρητορικής του δεινότητας, ήταν η αναγόρευσή του από τον Σύνδεσμο Λογογράφων στη Γερμανική Γλώσσα ως ο καλύτερος ομιλητής της προεκλογικής εκστρατείας του 2013!