Live τώρα    
Ο πρώην καγκελάριος Χέλμουτ Σμιτ νοσηλεύεται στην εντατική νοσοκομείου του Αμβούργου
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ο πρώην καγκελάριος Χέλμουτ Σμιτ νοσηλεύεται στην εντατική νοσοκομείου του Αμβούργου

Ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας (1974-1982) Χέλμουτ Σμιτ νοσηλεύεται στην μονάδα εντατικής θεραπείας ενός νοσοκομείου του Αμβούργου λόγω της απόφραξης ενός αιμοφόρου αγγείου στο δεξί του πόδι, γράφει η γερμανική ταμπλόιντ εφημερίδα Bild.

Ο 96χρονος βετεράνος πολιτικός, πρώην καγκελάριος της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας, μεταφέρθηκε στην κλινική του Αγίου Γεωργίου στο Αμβούργο νωρίς χθες το πρωί, διευκρίνισε η εφημερίδα ευρείας κυκλοφορίας.

«Η κατάστασή του είναι πολύ σοβαρή», δήλωσε στη Μπιλντ ο θεράπων ιατρός του Σμιτ, ο Χάινερ Γκρέτεν.

Οι γιατροί θα αποφασίσουν σήμερα εάν απαιτείται χειρουργική επέμβαση για να αποκατασταθεί η ροή του αίματος.

Στις αρχές Αυγούστου ο πρώην καγκελάριος της Δυτικής Γερμανίας είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο καθώς υπήρχαν φόβοι πως είχε υποστεί εγκεφαλικό επεισόδιο, όμως διαγνώστηκε ότι είχε υποστεί απλώς αφυδάτωση.

ΑΜΠΕ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0