Τροπολογία για να δοθεί παράταση ενός μήνα στη ρύθμιση για τις 100 δόσεις στα ασφαλιστικά ταμεία κατέθεσαν 8 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στο νομοσχέδιο για τις διαταγές πληρωμής. Το νομοσχέδιο ψηφίζεται σήμερα από την ολομέλεια της Βουλής και με την τροπολογία δίνεται παράταση μέχρι τις 26 Ιουνίου 2015 για την υποβολή αίτησης υπαγωγής στο καθεστώς ρύθμισης του άρθρου 19 του νόμου 4324/2015, αλλά και για τους οφειλέτες της παρ.8 του άρθρου 28 του νόμου 4321/15. Επισημαίνεται ότι η παράταση δεν ισχύει για οφειλές που οφείλονται σε οφειλές από μισθώματα ακινήτων ιδιοκτησίας των ασφαλιστικών ταμείων.
Η τροπολογία υπογράφεται από τους Στάθη Λεουτσάκο, Ιωάννα Γαϊτάνη, Κώστα Δελημήτρο, Χρήστο Καραγιαννίδη, Αλέξανδρο Μεϊκόπουλο, Σάκη Παπαδόπουλο, Γιάννη Σταθά, Δέσποινα Χαραλαμπίδου.