Τα πρώτα βήματα διεκδίκησης του χώρου των Λιπασμάτων θα κάνουν από αύριο οι πολίτες του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας, μετά την ιστορική απόφαση του δημοτικού συμβουλίου για την ανάπλαση και την απομάκρυνση των εγκαταστάσεων της Oil One.
Το ραντεβού δίνεται από τον δήμο για το Σάββατο και την Κυριακή από τις 9 το πρωί στον Υδατόπυργο Δραπετσώνας. Στόχος, οι κάτοικοι να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να προχωρήσουν σε καθαρισμό και δενδροφύτευση της περιοχής, καθώς και στη διάνοιξη της πρόσβασης σε ένα μεγάλο κομμάτι της πρώην βιομηχανικής ζώνης που σήμερα είναι αποκομμένο.
Σύμφωνα με τον δήμαρχο Κερατσινίου - Δραπετσώνας Χρ. Βρεττάκο και τον αντιπεριφερειάρχη Πειραιά, Γ. Γαβρίλη, πρόκειται για χώρο μεγάλης και υπερτοπικής σημασίας, "ο οποίος θα μπορούσε να δώσει ανάσα ζωής σε όλη την Αττική, αλλά και προοπτική ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά". Σε αυτό το πλαίσιο, τη Μ. Δευτέρα έχει προγραμματιστεί να δώσουν κοινή συνέντευξη Τύπου όλοι οι δήμαρχοι της Περιφερειακής Ενότητας Πειραιά, συγκροτώντας έτσι ένα δυναμικό και συμπαγές μέτωπο για τη διεκδίκηση και την ανάπλαση ενός χώρου με ιστορική και όχι μόνο αξία για την Δραπετσώνα και όλο τον Πειραιά.