Live τώρα    
Την Κυριακή / Ημερίδα για την Υγεία στη Δυτική Αθήνα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Την Κυριακή / Ημερίδα για την Υγεία στη Δυτική Αθήνα

Ημερίδα με θέμα "Τι κάνουμε για την Υγεία στη Δυτική Αθήνα" διοργανώνει την ερχόμενη Κυριακή 29 Μαρτίου η επιτροπή Υγείας της Νομαρχιακής Επιτροπής Δυτικής Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ.

Η ημερίδα θα ξεκινήσει στις 9 π.μ. και θα ολοκληρωθεί στις 4 μ.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Αιγάλεω (Ιερά Οδός 364, Αιγάλεω - σταθμός μετρό "Αγία Μαρίνα").

Σε ανακοίνωσή της η Ν.Ε. Δυτικής Αθήνας ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει μεταξύ άλλων:

"Η δραστική μείωση της κρατικής χρηματοδότησης για την Υγεία στο 6% του ΑΕΠ είχε σαν αποτέλεσμα:

- Το κλείσιμο πολλών μικρών νοσοκομείων, αφού είχε προηγηθεί η μεθοδευμένη απαξίωσή τους («Λοιμωδών»).

- Τη διάλυση των μονάδων του ΕΟΠΥΥ.

- Το λειτουργικό έμφραγμα στα μεγάλα δημόσια νοσοκομεία («Αττικό»).

- Έριξε στον καιάδα τους ψυχιατρικά ασθενείς, παραδίδοντάς τους στις ΜΚΟ, την ίδια στιγμή που δρομολογούταν το κλείσιμο των ψυχιατρικών νοσοκομείων".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0