Ημερίδα με θέμα "Τι κάνουμε για την Υγεία στη Δυτική Αθήνα" διοργανώνει την ερχόμενη Κυριακή 29 Μαρτίου η επιτροπή Υγείας της Νομαρχιακής Επιτροπής Δυτικής Αθήνας του ΣΥΡΙΖΑ.
Η ημερίδα θα ξεκινήσει στις 9 π.μ. και θα ολοκληρωθεί στις 4 μ.μ., στην αίθουσα συνεδριάσεων του δημοτικού συμβουλίου του Δήμου Αιγάλεω (Ιερά Οδός 364, Αιγάλεω - σταθμός μετρό "Αγία Μαρίνα").
Σε ανακοίνωσή της η Ν.Ε. Δυτικής Αθήνας ΣΥΡΙΖΑ αναφέρει μεταξύ άλλων:
"Η δραστική μείωση της κρατικής χρηματοδότησης για την Υγεία στο 6% του ΑΕΠ είχε σαν αποτέλεσμα:
- Το κλείσιμο πολλών μικρών νοσοκομείων, αφού είχε προηγηθεί η μεθοδευμένη απαξίωσή τους («Λοιμωδών»).
- Τη διάλυση των μονάδων του ΕΟΠΥΥ.
- Το λειτουργικό έμφραγμα στα μεγάλα δημόσια νοσοκομεία («Αττικό»).
- Έριξε στον καιάδα τους ψυχιατρικά ασθενείς, παραδίδοντάς τους στις ΜΚΟ, την ίδια στιγμή που δρομολογούταν το κλείσιμο των ψυχιατρικών νοσοκομείων".