Live τώρα    
"Ενστάσεις" για τον Δημήτρη Εϊπίδη
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

"Ενστάσεις" για τον Δημήτρη Εϊπίδη

"Ανοιχτές επιστολές" προς τον αναπληρωτή υπουργό Πολιτισμού Νίκο Ξυδάκη σχετικά με τη διατήρηση στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης του Δημήτρη Εϊπίδη απευθύνουν δύο άνθρωποι του κινηματογραφικού χώρου, ο διευθυντής παραγωγής Αιμίλιος Μιχαηλίδης και ο Λαρισαίος κριτικός Νίκος Αλέτρας (Αρτινός).

Στην επιστολή του ο Αιμίλιος Μιχαηλίδης αναφέρει μεταξύ άλλων: "Πώς γίνεται, επί 50 χρόνια, να προβάλλεται στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης το σύνολο της ελληνικής κινηματογραφικής παραγωγής και, μετά τον διορισμό του κ. Εϊπίδη, να μένει μόνο το 1/3 από αυτήν; Απεναντίας, να γιγαντώνεται το Φεστιβάλ 'Νύχτες πρεμιέρας' (γνωστών συμφερόντων), που αποσπά τα 2/3 των ελληνικών ταινιών ετησίως;".

Στη συνέχεια ο κ. Μιχαηλίδης αναφέρεται στην ανάγκη επανασύστασης των Κρατικών Βραβείων Κινηματογράφου: "Υπήρχαν τρόποι να εξευρεθούν οι πόροι και να αλλάξει ο δαπανηρός τρόπος απονομής των βραβείων (...) Δεν είναι θέμα που αφορά στενά και μόνο το Φεστιβάλ, αλλά γενικότερα τη στήριξη του ελληνικού κινηματογράφου". Στη δική του επιστολή, ο Νίκος Αλέτρας (Αρτινός) αναφέρεται στον προσωπικό αποκλεισμό του από το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης από τον καλλιτεχνικό διευθυντή "επειδή 'τόλμησα', κατά τη διάρκεια της τελετής λήξης του Φεστιβάλ του 2012, να κριτικάρω την απόφασή του να εξαιρέσει από τον προγραμματισμό της τελετής τα βραβεία της ΠΕΚΚ".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0