Με τους ήχους των τραγουδιών του Μάνου Χατζιδάκι, που απέδωσαν μουσικά μαθητές του από τη Σχολή του Θεάτρου Τέχνης, συγγενείς, φίλοι αλλά και ολόκληρος ο κόσμος του θεάτρου αποχαιρέτησαν το Σάββατο, στο Α' Νεκροταφείο, τον Διαγόρα Χρονόπουλο...
«Ήταν ο φίλος μας, χωρίς επίθετο. Ήταν ο Διαγόρας», είπε αποχαιρετώντας τον ο Γιώργος Ζιάκας, ενώ η Κάτια Γέρου μίλησε για το πείσμα του να κρατήσει το Θέατρο Τέχνης «ζωντανό και ανοιχτό» και να το στηρίξει με όλες του τις δυνάμεις, μέχρι το τέλος της ζωής του. «Αν σήμερα το αγαπημένο μας θέατρο εξακολουθεί να υπάρχει", οφείλεται στην "ψυχική θερμοκρασία και τάξη και ευφυΐα» του, σημείωσε. Ο Γιάννης Φέρτης αναφέρθηκε στη φιλία τους που ξεκινά από τα μαθητικά τους χρόνια, ενώ "ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλα αυτά που μας έμαθες" απηύθυνε ο Σπύρος Μπιμπίλας, εκπροσωπώντας το ΣΕΗ.
Με ένα δυνατό χειροκρότημα, εκατοντάδες άνθρωποι του θεάτρου που τον γνώρισαν από κοντά, μαθητές του αγαπημένοι και συνάδελφοι ακριβοί, του είπαν το τελευταίο "αντίο", παίρνοντας τον ανηφορικό δρόμο για να του προσφέρουν, για ύστατη φορά, μια αγκαλιά λουλούδια...