Ανοιχτή πρόσκληση σε κοινωνικούς και επιστημονικούς φορείς, κινήματα και δίκτυα πολιτών, σε ενεργούς πολίτες της Αθήνας απευθύνει το Περιβαλλοντικό Δίκτυο Αθήνας, το οποίο διοργανώνει συζήτηση για "τις κατευθύνσεις ενός νέου Ρυθμιστικού Σχεδίου στην Αθήνα".
Ενός Ρυθμιστικού "που θα καθορίζει τους άξονες χωρικού - πολεοδομικού σχεδιασμού στην Αθήνα - Αττική, θα προάγει την υπεράσπιση του δημόσιου χώρου και του φυσικού περιβάλλοντος, θα αποτελεί οδικό χάρτη για την περιβαλλοντική ανασυγκρότηση, την πολιτιστική κληρονομιά και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της.
Η εκδήλωση προγραμματίζεται για την Κυριακή 15 Μαρτίου στις 11 το πρωί, στην αίθουσα του ΤΕΕ (Νίκης 4) και οι βασικοί εισηγητές θα είναι:
* Μ. Καραμανώφ, σύμβουλος Επικρατείας, πρόεδρος του Επιμελητηρίου Περιβάλλοντος και Βιωσιμότητας.
* Ε. Πορτάλιου, καθηγ. Αρχιτεκτονικής Σχολής ΕΜΠ, μέλος του Κινήματος κατά της Υφαρπαγής της Δημόσιας Περιουσίας.
* Π. Τότσικας, αρχιτέκτονας - πολεοδόμος, μέλος της Επιτροπής Αγώνα για το Μητροπολιτικό Πάρκο Ελληνικού.