Αλλάζει σελίδα το τμήμα Αττικής του ΣΑΔΑΣ, καθώς απέκτησε αριστερό προεδρείο μετά τις εκλογές της 14ης Δεκεμβρίου, στις οποίες πρώτη δύναμη αναδείχτηκε η Συσπείρωση Αριστερών Αρχιτεκτόνων με τέσσερις έδρες, ενώ άνοδο σημείωσαν και άλλες αριστερές παρατάξεις.
Το δεκαπενταμελές Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα στις 25 Φεβρουαρίου και πρόεδρος εξελέγη ο Αν. Μαούνης από τη Συσπείρωση, αντιπρόεδρος ο Γ. Πλατσάκης από τη Συνεργασία Αριστερών Αρχιτεκτόνων, γεν. γραμματέας η Ελ. Βαφειάδου από την Αριστερή Κίνηση Εργαζομένων Αρχιτεκτόνων, ειδικός γραμματέας ο Χρ. Σελιανίτης από το Νέο Κίνημα Αρχιτεκτόνων και ταμίας η Όλγα Μπαλαούρα από τη Συσπείρωση.