Εξαιρετικά ανήσυχοι δηλώνουν οι Οικολόγοι - Πράσινοι "για την ανάκληση της αναστολής της εκτεταμένης και καταστροφικής υλοτόμησης 300 στρ. δασικής έκτασης στον Λάκκο Καρατζά στη Χαλκιδική, προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα επενδυτικά συμφέροντα της Ελληνικός Χρυσός Α.Ε".
Σε ανακοίνωσή τους αναφέρουν: "Επειδή εκκρεμούν αυτή τη στιγμή προσφυγές σε διοικητικά και δικαστικά όργανα και αμφισβητείται η νομιμότητα υλοποίησης της επένδυσης, ο κίνδυνος μιας άσκοπης, αλλά ανεπανόρθωτης καταστροφής στον δασικό πλούτο και το περιβάλλον της περιοχής επανέρχεται. Ζητούν δε από το υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας να εξετάσει διεξοδικά όλες τις πτυχές της υπόθεσης, χωρίς να αρκείται σε επιφανειακή τήρηση της νομοθεσίας, αλλά να προχωρήσει στην επανεξέταση της ΜΠΕ, να αποκλείσει οποιαδήποτε πιθανότητα χρήσης κυανίου, να προστατέψει την περιοχή Natura 2000 και να μην επιτρέψει αυτή τη μη αναστρέψιμη καταστροφή στο αρχέγονο δάσος και τα υδατικά αποθέματα της Χαλκιδικής.