Διευκρινήσεις που απαντούν στο χθεσινό δημοσίευμα του "Ελεύθερου Τύπου" σχετικά με τη μη επιστροφή στα αστυνομικά τμήματα των αστυνομικών που αποδεσμεύονται από τη φρουρά επισήμων έδωσε χθες το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ.
Συγκεκριμένα, ανακοινώθηκε πως "από υπηρεσίες φρούρησης στόχων και προσωπική συνοδευτική φρουρά αποδεσμεύονται συνολικά 868 αστυνομικοί, εκ των οποίων ήδη 515 έχουν επιστρέψει στις υπηρεσίες προέλευσής τους, σύμφωνα με τον Κανονισμό του Σώματος, και σύντομα αναμένεται να επιστρέψουν και οι υπόλοιποι, μετά την ολοκλήρωση των προβλεπόμενων διαδικασιών. Παράλληλα, αποδεσμεύονται 114 υπηρεσιακά αυτοκίνητα και 56 μοτοσικλέτες".
Όπως μάλιστα τονίζουν, το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα θα πραγματοποιηθεί ανακατανομή προσωπικού, με βάση τις ανάγκες των μάχιμων υπηρεσιών, με στόχο να ενισχυθεί η αστυνόμευση και η ασφάλεια των πολιτών, στο πλαίσιο του γενικότερου επιχειρησιακού σχεδιασμού του αρχηγείου της ΕΛ.ΑΣ., σύμφωνα με τις κατευθύνσεις της πολιτικής ηγεσίας της Κατεχάκη.