Live τώρα    
ΠΙΣ: Στα νοσοκομεία τα ογκολογικά φάρμακα
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΠΙΣ: Στα νοσοκομεία τα ογκολογικά φάρμακα

Επείγουσα λύση για το οξύ πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζουν οι καρκινοπαθείς συνάνθρωποί μας στην πρόσβασή τους στην φαρμακευτική θεραπεία τους προτείνει με ανακοίνωσή του ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ). Συγκεκριμένα ο ΠΙΣ υπογραμμίζει τα εξής:

"Ο Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος έχει διαμορφώσει εδραία πεποίθηση ότι ο Εθνικός Οργανισμός Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ) πρέπει τάχιστα να τακτοποιήσει τις υποχρεώσεις του, προκειμένου τα φάρμακα των καρκινοπαθών να παραδίδονται άμεσα στα νοσοκομεία του ΕΣΥ από τα οποία οι ασθενείς παρακολουθούνται και συνεχίζουν τη θεραπεία τους, χωρίς πρόσθετες επιβαρύνσεις με μετακινήσεις σε φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0