Live τώρα    
Μείωση των διοικητικών βαρών ζήτησε η ΕΣΕΕ από τον Γ. Κατρούγκαλο
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Μείωση των διοικητικών βαρών ζήτησε η ΕΣΕΕ από τον Γ. Κατρούγκαλο

Η μείωση των διοικητικών βαρών του Δημοσίου, που αποτελούν τροχοπέδη στη λειτουργία των επιχειρήσεων και ειδικότερα των μικρομεσαίων, βρέθηκε στο επίκεντρο της συνάντησης που είχαν ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Β. Κορκίδης με τον αναπληρωτή υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης Γ. Κατρούγκαλο.

Ο Β. Κορκίδης αναφέρθηκε στον εξορθολογισμό των γραφειοκρατικών διαδικασιών που σχετίζονται με την ίδρυση και τη λειτουργία μιας επιχείρησης, ενώ έθεσε και ζητήματα που αφορούν τη βελτίωση του γενικότερου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Κατατέθηκαν οι προτάσεις της ΕΣΕΕ, ενώ υπήρξε δέσμευση από την πλευρά της Συνομοσπονδίας για τη διεξαγωγή έρευνας, προκειμένου να καταγραφούν οι βασικές διοικητικές αγκυλώσεις που δυσκολεύουν τη λειτουργία μιας μικρομεσαίας επιχείρησης, την οποία και θα κοινοποιήσει με επικαιροποιημένο αναλυτικό υπόμνημα στον υπουργό.

Όπως επισήμανε αμέσως μετά ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ, "Ενημερώσαμε τον υπουργό, τον οποίο γνωρίζω προσωπικά και εκτιμώ ιδιαιτέρως, για όλα τα διοικητικά ζητήματα που ταλαιπωρούν τους Έλληνες μικρομεσαίους και καταθέσαμε τις προτάσεις μας. Θεωρούμε ότι οποιαδήποτε αναπτυξιακή προσπάθεια χρειάζεται και ένα κράτος που να λειτουργεί ορθολογικά και προς όφελος της επιχειρηματικότητας. Η συνεργασία μας με το υπουργείο θα είναι στενή και γόνιμη...".

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0