Η βουλή της Ρώμης ενέκρινε σήμερα την μεταρρύθμιση του εργασιακού την οποία συνέταξε και προώθησε η κυβέρνηση του Ματέο Ρέντσι.
Το μέτρο εγκρίθηκε με 316 ψήφους υπέρ, 6 κατά και 5 αποχές. Οι βουλευτές της αντιπολίτευσης αποφάσισαν να μην πάρουν μέρος στην ψηφοφορία.
Πριν τεθεί σε ισχύ, πάντως, η εν λόγω μεταρρύθμιση θα πρέπει να λάβει και την τελική έγκριση της γερουσίας.
Πρόκειται για σειρά μέτρων με την οποία περιορίζεται η υποχρέωση επαναπρόσληψης των εργαζομένων, σε περίπτωση άδικης απόλυσης.