Live τώρα    
Ιταλία: Αδίκημα παραμένει ο φασιστικός χαιρετισμός
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Ιταλία: Αδίκημα παραμένει ο φασιστικός χαιρετισμός

Ο φασιστικός χαιρετισμός παραμένει αδίκημα, με απόφαση του Αρείου Πάγου της Ιταλίας. Οι ανώτατοι δικαστές επιβεβαίωσαν με τον τρόπο αυτό ότι ο νόμος του 1952, ο οποίος απαγορεύει την επανασύσταση του φασιστικού κόμματος αλλά και τον φασιστικό χαιρετισμό με την αναφώνηση «παρών», συνεχίζει να διατηρεί την πλήρη του ισχύ.

Ο Άρειος Πάγος της Ιταλίας αποφάνθηκε ότι «η Δημοκρατία πρέπει να συνεχίσει να τυγχάνει της πρέπουσας προστασίας» από την στιγμή που «παρά το ότι το Σύνταγμα ισχύει εδώ πολλές δεκαετίες, τίποτα δεν μπορεί να αποδείξει ότι έχει εκλείψει πλέον ο κίνδυνος επανασύστασης ιδεολογικών και πολιτικών οργανισμών με κοινή αναφορά στο διαλυθέν φασιστικό κόμμα ή σε ανάλογες πολιτικές δυνάμεις».

Η υπόθεση αφορούσε την καταδίκη δυο μελών της ακροδεξιάς οργάνωσης Casapound, που συμμετείχαν σε νεοφασιστική συνάντηση στη βόρειο Ιταλία στις 10 Φεβρουαρίου του 2009.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0