Live τώρα    
Υποκλοπές BNDeutsche Telekom
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Υποκλοπές BNDeutsche Telekom

Η Εφημερίδα των Συντακτών

Υποκλοπές BNDeutsche Telekom

Με μεγάλη προσοχή διάβασα τις προάλλες τις αποκαλύψεις των "Νέων" για τις υποκλοπές των επικοινωνιών που πραγματοποιεί και στην Ελλάδα η BND (η γερμανική Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Πληροφοριών) -όπως και άλλες ξένες ή εγχώριες ανάλογες υπηρεσίες "εθνικής ασφάλειας".

Στα δημοσιεύματα πρόσεξα πόσες φορές αναφέρονται οι ειδικοί τεχνικοί και οι αρμόδιοι, αλλά και οι Γερμανοί επίσημοι (που βεβαίως διαψεύδουν τα πάντα) στις έννοιες των "τηλεπικοινωνιακών οδών" και των "επικοινωνιακών κόμβων" διά των οποίων μπορεί, αν γνωρίζει τους σχετικούς κωδικούς, κάποιος από έναν υπολογιστή να παρακολουθεί όποιον θέλει στην Ελλάδα (τι λέει στο τηλέφωνο, τι κάνει και τι γράφει στον υπολογιστή του, στο Ίντερνετ κ.ο.κ.).

Το μόνο που δεν γράφουν τα "Νέα" είναι ότι το στήσιμο των κυκλωμάτων, των οπτικών ινών, των κέντρων, των επικοινωνιακών οδών και των κόμβων, καθώς και τους σχετικούς κωδικούς τους ελέγχει απόλυτα ο ιδιωτικοποιημένος ΟΤΕ, δηλαδή η γερμανική κρατική Εταιρεία Deutsche Telekom. Τα περί νομικών εγγυήσεων και ενδελεχούς ελέγχου του ΟΤΕ από την ΑΔΑΕ και την ΕΕΤΤ για την αυστηρή τήρηση του "Απορρήτου" είναι, ως γνωστόν, για να γίνεται κουβέντα...

Από τις 14 Μαΐου 2008, για όσους το ξεχνούν, υπεγράφη συμφωνία ανάμεσα στην ελληνική κυβέρνηση και την Deutsche Telekom σχετικά με τη συμμετοχή της τελευταίας στο μετοχικό κεφάλαιο του ΟΤΕ. Ύστερα από επιπλέον πωλήσεις μετοχών και δικαιωμάτων ψήφου του Ελληνικού Δημοσίου το ποσοστό της Deutsche Telekom στον ΟΤΕ ανέρχεται, από της 11 Ιουλίου 2011, σε 40% και του Ελληνικού Δημοσίου σε 10%.

*Άρθρο του Δημήτρη Τρίμη, 3.7.2014

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0