Από λευχαιμία πάσχει ο πρώην υπουργός Εξωτερικών της Γερμανίας Γκίντο Βεστερβέλε και ήδη υποβάλλεται σε θεραπεία, όπως ανακοίνωσε σήμερα το γραφείο του.
Ο 52χρονος Βεστερβέλε, ο πρώτος Γερμανός υπουργός που παραδέχτηκε δημοσίως ότι είναι ομοφυλόφιλος, αποσύρθηκε τον Δεκέμβριο αφού το κόμμα του, οι Ελεύθεροι Δημοκράτες (FDP) ηττήθηκε στις εκλογές χάνοντας όλες τις έδρες του στο κοινοβούλιο.
Ο Αλεξάντερ Φόγκελ, ο διευθυντής του Ιδρύματος Βεστερβέλε στο Βερολίνο, χαρακτήρισε τον καρκίνο του πρώην υπουργού ως "οξεία περίπτωση", προσθέτοντας ότι ελπίζει να αναρρώσει πλήρως.