Εκτός νοσοκομείου βρίσκεται πλέον ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο οποίος ήρθε αντιμέτωπος με τον Covid-19 για τρίτη φορά, γεγονός που επιβάρυνε την υγεία του.
Νωρίς το απόγευμα της Δευτέρας, λοιπόν, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο καλλιτέχνης πήρε εξιτήριο από το ιδιωτικό θεραπευτήριο στο οποίο εισήχθη την Παρασκευή που πέρασε.
Ο τραγουδοποιός ανταποκρίθηκε στην αγωγή που του έδωσαν οι γιατροί και η κατάσταση της υγείας του είναι φανερά βελτιωμένη, πράγμα που οδήγησε στην απόφαση να του δοθεί άδεια επιστροφής στο σπίτι του.