Live τώρα    
Διονύσης Σαββόπουλος / Πήρε εξιτήριο μετά την περιπέτεια με τον κορωνοϊό
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Διονύσης Σαββόπουλος / Πήρε εξιτήριο μετά την περιπέτεια με τον κορωνοϊό

Διονύσης Σαββόπουλος στην κηδεία του Μαχαιρίτσα
EUROKINISSI/ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Εκτός νοσοκομείου βρίσκεται πλέον ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο οποίος ήρθε αντιμέτωπος με τον Covid-19 για τρίτη φορά, γεγονός που επιβάρυνε την υγεία του.

Νωρίς το απόγευμα της Δευτέρας, λοιπόν, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο καλλιτέχνης πήρε εξιτήριο από το ιδιωτικό θεραπευτήριο στο οποίο εισήχθη την Παρασκευή που πέρασε.

Ο τραγουδοποιός ανταποκρίθηκε στην αγωγή που του έδωσαν οι γιατροί και η κατάσταση της υγείας του είναι φανερά βελτιωμένη, πράγμα που οδήγησε στην απόφαση να του δοθεί άδεια επιστροφής στο σπίτι του.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0