Υπέρ της Ελλάδας τάσσεται ο Ιταλός φιλόσοφος, πρώην βουλευτής της Κεντροαριστεράς και δήμαρχος της Βενετίας με άρθρο του στη "La Repubblica". «Είμαστε όλοι παιδιά του Λόγου. Για τον λόγο αυτόν, η Ελλάδα θα μείνει πάντα η καλύτερη πατρίδα της Ευρώπης» υπογραμμίζει και σημειώνει:
"Ξέρω καλά ότι η σημερινή Ευρώπη είναι αυτή που οικοδομήθηκε πάνω στις οικονομικές και χρηματιστικές ανάγκες. Σήμερα η Ελλάδα φωνάζει στον υπόλοιπο κόσμο ότι μια τέτοιου είδους ενότητα δεν παράγει αυτή καθεαυτή καμία πολιτική κοινότητα. Αν εκλαμβάνουμε την Ευρώπη ως μια κολοσσιαία χρηματιστική ομάδα, τότε είναι 'σωστό' ότι μια από τις κοινωνίες του με μικρότερο ειδικό βάρος (που ενδεχομένως έτυχε κακής διακυβέρνησης, με μια διαχείριση που δεν ήταν στο ύψος των περιστάσεων) μπορεί άνετα να αφεθεί να χρεοκοπήσει. Το σημαντικό είναι μόνον να μην επεκταθεί η κρίση τις υπόλοιπες.