Live τώρα    
ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. / Ο Ανδρέας Τάκης πρόεδρος του ΚΜΣΤ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

ΟΡΙΣΤΗΚΕ ΤΟ ΝΕΟ Δ.Σ. / Ο Ανδρέας Τάκης πρόεδρος του ΚΜΣΤ

Ο νομικός και επίκουρος καθηγητής του ΑΠΘ Ανδρέας Τάκης είναι από χθες ο νέος πρόεδρος του Δ.Σ. του Κρατικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης της Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων Αριστείδη Μπαλτά και του αναπληρωτή υπουργού Νίκου Ξυδάκη. Ο Ανδρέας Τάκης αντικαθιστά στη θέση αυτή τον ιστορικό τέχνης Μιλιτάδη Παπανικολάου, μετά τη λήξη της θητείας του ίδιου και του Δ.Σ. στα τέλη Μαρτίου.

Υπενθυμίζεται ότι ως νομικός και καθηγητής του Δικαίου, ο Αν. Τάκης έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα ζητήματα της ελευθερίας της τέχνης και της προστασίας της, την πολιτισμική ετερότητα κ.ά.

Με την ίδια απόφαση, στη θέση του αντιπροέδρου διορίστηκε η καθηγήτρια Πολιτικής Επιστήμης και Πολιτικής Επικοινωνίας Σοφία Γουίτλοκ - Καϊτατζή, ενώ ως μέλη του Δ.Σ. ο ζωγράφος και καθηγητής της Σχολής Καλών Τεχνών ΑΠΘ Γεώργιος Δίβαρης, ο καθηγητής Αρχιτεκτονικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Λόης - Θεολόγος Παπαδόπουλος, ο καθηγητής Κοινωνιολογίας της Τέχνης Αλέξανδρος Μπαλτζής, η δημοσιογράφος Γιώτα Μυρτσιώτη, ο ζωγράφος και γλύπτης Αναστάσιος Νικάκης, η συλλέκτρια Αλίκη Κωστάκη και ο ζωγράφος και καθηγητής Γιώργος Τσακίρης ως εκπρόσωπος του ΕΕΤΕ. Οι δύο τελευταίοι είναι και τα μόνα μέλη του παλιού Δ.Σ. που παρέμειναν στη θέση τους.

Η θητεία του Δ.Σ. θα είναι τριετής.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0