Σε ομόφωνη γνωμοδότηση να μην παραχωρηθεί η Στοά του Αττάλου για τη διοργάνωση εκδήλωσης εμπορικού χαρακτήρα με παράθεση δείπνου προχώρησε το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο (ΚΑΣ). Η περσινή εμπειρία υπήρξε καταλυτική ως προς τη συγκεκριμένη γνωμοδότηση, στην οποία κατέληξε το ΚΑΣ, καθώς, όπως ειπώθηκε τόσο από την Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών όσο και από τη Διεύθυνση Μουσείων του υπουργείου Πολιτισμού, το αισθητικό αποτέλεσμα ήταν τελείως ασύμβατο με τον χαρακτήρα του μνημείου.
Το αρνητικό κλίμα ενισχύθηκε από τη δυσαρέσκεια τουριστών για τον αποκλεισμό του χώρου, καθώς και από τις έντονες διαμαρτυρίες περιοίκων που παρεμποδίζονταν να φτάσουν στον προορισμό τους λόγω της προετοιμασίας των εδεσμάτων. Επιπλέον, όπως σημειώθηκε, δεν υπήρξε καν οικονομικό όφελος, καθώς τόσο το κλείσιμο του αρχαιολογικού χώρου όσο και η ανάγκη για επιπλέον προσωπικό φύλαξης δημιούργησαν περισσότερα έξοδα από έσοδα. Για τους εισηγητές αλλά και τα μέλη του ΚΑΣ που υπερθεμάτισαν, η χρήση «κουζίνας» εντός του αρχαιολογικού χώρου, η ανάγκη για πολυάριθμο προσωπικό εξυπηρέτησης, που κινείται επισφαλώς εν μέσω αρχαιοτήτων, και ο αποκλεισμός των επισκεπτών για χάρη της «αποκλειστικής εμπειρίας υψηλόβαθμων εκπροσώπων της αγοράς» ζημιώνουν τον χώρο αλλά και το δημόσιο συμφέρον, τόσο σε ηθικό όσο και οικονομικό επίπεδο. Τα παραπάνω οδήγησαν στην ομόφωνη απόρριψη του αιτήματος.