Ένας λαμπρός επιστήμονας και πρώην πρόεδρος του Θεάτρου Τέχνης, ο ιατρός Πάνος Σακελλαριάδης, έφυγε από τη ζωή την πρώτη μέρα της καινούργιας χρονιάς, όπως ανακοίνωσε χθες το Δ.Σ. της "Ελληνικής Εταιρείας Θεάτρου 'Θέατρο Τέχνης'".
Ο Πάνος Σακελλαριάδης ήταν μέλος της εταιρείας του Θεάτρου Τέχνης από το 1990 και μέλος του Διοικητικού της Συμβουλίου επί 24 χρόνια. Στην κρίσιμη περίοδο κατά την οποία το Θέατρο Τέχνης προσπαθούσε να διατηρήσει το ύφος και το ήθος της ιστορίας του, χωρίς να κάνει συμβιβασμούς. Το υπηρέτησε και από τη θέση του προέδρου του, από το 2008 μέχρι το 2013, και, όπως σημειώνεται, "ούτε στιγμή δεν σκέφτηκε να αποσυρθεί. Στήριξε την προσπάθεια και συνεισέφερε με όλες του τις δυνάμεις για τη συνέχεια του Θεάτρου Τέχνης".
"Η ανιδιοτέλεια, η αγάπη του για την τέχνη, η πίστη του στο Θέατρο Τέχνης, η συνέπειά του, η ευγένειά του, θα μείνουν χαραγμένα στη μνήμη μας για πάντα. Δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τη συμβολή του στη διατήρηση, επί τόσα χρόνια, της κληρονομιάς του Θεάτρου Τέχνης. Πάνω απ' όλα δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τον φίλο μας Πάνο Σακελλαριάδη", καταλήγει η ανακοίνωση.