Θέση στο τμήμα μάρκετινγκ της Ελληνικός Χρυσός φαίνεται ότι έπιασε ο Άδωνις Γεωργιάδης ο οποίος διακινεί πληρωμένα άρθρα της εταιρείας.
Ο υπουργός Ανάπτυξης σε ανάρτησή του στο Twitter αναπαραγάγει sponsored content της Ελληνικός Χρυσός με τίτλο «Πώς καθάρισε έκταση 32.000 τ.μ. από μεταλλευτικά κατάλοιπα προηγούμενων δεκαετιών».
«Διαβάστε μία είδηση για να δείτε πόση προπαγάνδα φάγαμε τόσα χρόνια με όσους πολεμούσαν αυτή την επένδυση επειδή δήθεν ανησυχούσαν για το περιβάλλον» αναφέρει ο Άδωνις Γεωργιάδης ο οποίος για άλλη μία φορά δέχεται τη χλεύη των χρηστών του Twitter.
Διαβάστε μία είδηση για να δείτε πόση προπαγάνδα φάγαμε τόσα χρόνια με όσους πολεμούσαν αυτή την επένδυση επειδή δήθεν ανησυχούσαν για το Περιβάλλον https://t.co/DSx0IUdpgq
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) September 1, 2021
Έχεις κάνει τον @YiannisLoverdos να μοιάζει πηγή αλήθειας και γνώσης. Πήρες τα σκήπτρα στη διασπορά fake news. Συγχαρητήρια!
— Τιμωρος_Ηλιθιων (@TimwrosH) September 2, 2021
Πληρωμένη καταχώρηση της εταιρείας!!!!!
— ΕΥΑ (@b05lh6mB88U3QpR) September 2, 2021
Είναι οπως ο #skai_xeftiles που τον πληρώνει η κυβέρνηση για να την γλείφει
Συγχαρητήρια κ σε όσους αρέσει το σχόλιο σας, ανόητοι οπαδοί σας, σας ταιριάζουν
SPONSORED CONTENT είναι ΣΤΟΚΕ
— Γιέργον (@yorgakis) September 2, 2021
Tο άρθρο αυτό είναι η επιτομή της προπαγάνδας, μιας και είναι πληρωμένο. Φυσικά και θα σου άρεσε.
— Tyler ο Τελαμώνιος (@Tyler7osfp) September 2, 2021