Οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ζήτησαν για άλλη μια φορά την παραίτηση της υπουργού Παιδείας, μετά τη δημοσιοποίηση της σύμβασης με τη Cisco
Πληθαίνουν οι αναρτήσεις αγανάκτησης των χρηστών του twitter μετά τη δημοσιοποίηση της σύμβασης του υπουργείου Παιδείας με τη Cisco αναφορικά με την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης Webex.
Υπενθυμίζεται ότι ενώ η κα Κεραμέως δήλωνε στη Βουλή ότι πρόκειται για μια δωρεάν παραχώρηση της αμερικανικής εταιρίας, σήμερα αποδείχθηκε ότι το αντίτιμο δεν ήταν μόνο τα 1,9 εκατ. ευρώ αλλά κάτι πολύ ακριβότερο. Τα προσωπικά δεδομένα 1,5 εκατ. πολιτών, αρχεία που ενδεχομένως να αποτιμώνται σε τεράστια ποσά.
Μετά τις σημερινές αποκαλύψεις οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ζήτησαν για άλλη μια φορά την παραίτηση της υπουργού Παιδείας εκφράζοντας την οργή τους μεταξύ άλλων για την αδιανόητη κυβερνητική επιλογή να παραδώσει προσωπικά δεδομένων σε μια ιδιωτική εταιρία, για την εμπορική εκμετάλλευσή τους.
https://twitter.com/thegodmother25/status/1374055651781996550https://twitter.com/scormix/status/1374049369461288973https://twitter.com/iVjXWG4YI416w6o/status/1374047046492172288https://twitter.com/dimitristeloni3/status/1374073351065513984https://twitter.com/piGGsjCIRDkOitQ/status/1374070061313449991https://twitter.com/RedGringa/status/1374067745411715083https://twitter.com/LenaZafeiriou/status/1374066682969387018https://twitter.com/sapisious/status/1374027878581538828https://twitter.com/kurio_Ntimoutri/status/1374062942992396292https://twitter.com/SantsoPanza/status/1374066303347142667https://twitter.com/FreedomtoDeath/status/1374065526759100418https://twitter.com/poly_lwla/status/1374064897965879301https://twitter.com/Dimis_Rakos/status/1374063376691822600https://twitter.com/necabettin1n1/status/1374060787111759876https://twitter.com/EleniPapadimou/status/1374068723384999938