Μαίνεται η αντιπαράθεση εντός της ακροδεξιάς πολυκατοικίας: Την άρση της βουλευτικής ασυλίας του προέδρου της Ελληνικής Λύσης, Κυριάκου Βελόπουλου, εισηγείται στην ολομέλεια της Βουλής, η Επιτροπή Δεοντολογίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η απόφαση ελήφθη ομοφώνως, το πρωί της Τετάρτης 6.5.26, με τον Βελόπουλο να ζητά και ο ίδιος την άρση της ασυλίας του. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο επικεφαλής της Ελληνικής Λύσης μηνύθηκε από την Αφροδίτη Λατινοπούλου για εξύβριση, δημόσια, κατ' εξακολούθηση και συκοφαντική δυσφήμιση για πράξεις που έλαβαν χώρα το 2025.
Η ολομέλεια της Βουλής αναμένεται να λάβει την τελική απόφαση για την άρση ή μη της ασυλίας του Βελόπουλου την ερχόμενη εβδομάδα.