Επίκαιρη επερώτηση για τα ζητήματα της Υγείας θα καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ όπως δήλωσε ο Νίκος Παππάς από το περιστύλιο της Βουλής. «Ας έρθουν στη Βουλή να αναλάβουν τις ευθύνες τους» τόνισε ο πρόεδρος της ΚΟ της αξιωματικής αντιπολίτευσης απευθυνόμενος στη ΝΔ.
Ειδικότερα, ο Νίκος Παππάς υπογράμμισε: «Η Νέα Δημοκρατία μεθοδεύει την ιδιωτικοποίηση της υγείας και ο ελληνικός λαός πληρώνει όλο και περισσότερα από την τσέπη του για υπηρεσίες υγείας. Αφήνουν τις δομές να καταρρέουν, εξαντλούν και μειώνουν το προσωπικό. Αυτό πρέπει να αλλάξει. Καταθέτουμε λοιπόν επίκαιρη επερώτηση για τα ζητήματα της υγείας. Ας έρθουν στη Βουλή να αναλάβουν τις ευθύνες τους».