Live τώρα    
Politico / Κακή νύχτα για Μητσοτάκη - Πρώτη ρωγμή για τη ΝΔ
  • Μείωση μεγέθους γραμματοσειράς
  • Αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς
Εκτύπωση

Politico / Κακή νύχτα για Μητσοτάκη - Πρώτη ρωγμή για τη ΝΔ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει δηλώσεις
(ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ/ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΜΗΤΣΟΣ)

Ως «πρώτη ρωγμή» για το συντηρητικό κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, ανάγνωσε το Politico το αποτέλεσμα του δεύτερου γύρου των αυτοδιοικητικών εκλογών για την κυβέρνηση Μητσοτάκη σε σχετικό σχόλιό του.

«Το κυβερνών κόμμα της Νέας Δημοκρατίας ηττήθηκε στις επαναληπτικές εκλογές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και σε πέντε από τις έξι περιφέρειες, σε αυτό που εκτιμήθηκε ως μια πρώτη ρωγμή στην κυριαρχία των συντηρητικών στο πολιτικό σύστημα της χώρας», αναφέρει το ρεπορτάζ.

Κακή νύχτα για τον Μητσοτάκη: «Σίγουρα δεν ήταν μία καλή νύχτα για τη Νέα Δημοκρατία», δήλωσε ο Έλληνας πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. «Η κυβέρνηση πρέπει να μείνει με τα πόδια στο έδαφος και να λάβει τα πολιτικά μηνύματα».

Ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ -ΠΣ Στέφανος Κασσελάκης δήλωσε πως «η σημερινή νύχτα σηματοδοτεί την πρώτη ρωγμή στο καθεστώς Μητσοτάκη».

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΓΝΩΜΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

EDITORIAL

ΑΝΑΛΥΣΗ

SOCIAL

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ
ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ 2.0