Έτρεξαν χωρίς αντίπαλο στην κούρσα των δημοτικών εκλογών της Κυριακής και κέρδισαν με 100%. Ο λόγος για τους νυν δημάρχους πέντε νησιών και ενός δήμου της ηπειρωτικής χώρας, που δεν είχαν πρόβλημα να επανεκλεγούν.
Συγκεκριμένα, με το 100% των ψήφων επανεξελέγησαν στην Αντίπαρο ο Αναστάσιος Φαρούπος, στα Ψαρά ο Κωνσταντίνος Βρατσάνος, στην Ίο ο Γκίκας Γκίκας, στους Λειψούς ο Φώτης Μάγγος και στη Σίκινο ο Βασίλης Μαράκης. Το ίδιο συνέβη και στον δήμο Τοπείρου στην Καβάλα, όπου επανεξελέγη ο Θωμάς Μιχαλόγλου.