Την αύξηση στο μέγιστο αριθμό των βουλευτών που θα μπορούν να παρευρίσκονται ταυτόχρονα στην Ολομέλεια της Βουλής αποφάσισε η Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής, στο πλαίσιο της άρσης των μέτρων προστασίας για τον κορωνοϊό.
Πλέον, οι συνεδριάσεις θα διεξάγονται χωρίς αριθμητικό περιορισμό της Ολομέλειας της Βουλής, καθώς και των κοινοβουλευτικών επιτροπών, ανέφερε στους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο πρόεδρος του Σώματος, Κ. Τασούλας.
Ωστόσο η χρήση μάσκας, εντός του Μεγάρου, διατηρείται, πρόσθεσε ο ίδιος.
Ο κ. Τασούλας σημείωσε ωστόσο ότι «ο συναγερμός δεν έχει λήξει», και ως εκ τούτου, παραμένουν οι περιορισμοί στις επισκέψεις πολιτών στο κτίριο της Βουλής.